Συχνές ερωτήσεις
Θα χρειαστείτε μόνο τον προσωπικό σας ρουχισμό. Μπορείτε να έχετε μαζί σας κάποια αγαπημένα σας αντικείμενα, ωστόσο σας προτρέπουμε να παραδώσετε χρήματα ή αντικείμενα αξίας είτε στην Υποδοχή προς φύλαξη, είτε στον συνοδό σας. Οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε για να έχετε μια ευχάριστη διαμονή μαζί μας, θα σας το παρέχουμε εμείς. Παρακαλούμε μη φέρνετε μαζί σας τρόφιμα, καθώς το διατροφολόγιό σας θα σχεδιαστεί από τους γιατρούς μας ειδικά για σας.
Τα επισκεπτήρια ασθενών στην κλινική μας πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν ραντεβού και μετά την πραγματοποίηση διαγνωστικού ελέγχου με rapid-test την ίδια ημέρα της επίσκεψης. Εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν, οι επισκέψεις πραγματοποιούνται στον εξωτερικό μας χώρο.
Μπορείτε να επικοινωνείτε με κάποιον ασθενή καλώντας το τηλεφωνικό μας κέντρο (+30 2510 39 22 22) οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας.Ωστόσο παρακαλούμε θερμά να αποφεύγεται η επικοινωνία μεταξύ 12:00 – 13:00 και 18:00 – 19:00 (ώρες σερβιρίσματος γευμάτων και χορήγησης φαρμακευτικής αγωγής) και μεταξύ 21:00 – 07:00 (ώρες κατάκλισης).
Η διατροφή των ασθενών μας διαμορφώνεται αναλόγως της κλινικής και παθολογικής τους εξέλιξης, από το ιατρικό προσωπικό. Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε τους συγγενείς/συνοδούς να μην μεταφέρουν τρόφιμα κατά τις επισκέψεις τους, καθώς ενδέχεται να δυσχεραίνεται ο ιατρικός έλεγχος και η πορεία της υγείας των ασθενών.
Για την εισαγωγή σας στην Κλινική θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας το Βιβλιάριο Υγείας σας, τον ΑΜΚΑ σας και την Αστυνομική σας Ταυτότητα. Η διαδικασία της εισαγωγής διεκπεραιώνεται σε σύντομο χρόνο από το προσωπικό της Υποδοχής χωρίς να χρειαστεί οποιαδήποτε άλλη δική σας ενέργεια.
Το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό μας είναι παρόν και διαθέσιμο όλο το 24ώρο. Συνεπώς δεν είναι απαραίτητη η συνεχής παρουσία κάποιου συνοδού κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.
Το ιδιόκτητο ασθενοφόρο της Κλινικής μας είναι πάντα στη διάθεση των ασθενών μας, πέραν οποιασδήποτε έκτακτης ανάγκης, για τη μεταφορά τους από και προς τον τόπο διαμονής τους ή άλλο νοσηλευτικό ίδρυμα, καθώς και για τη μεταφορά τους για προγραμματισμένες διαγνωστικές εξετάσεις.
Ένα τηλεφώνημα από τους συγγενείς ή το φιλικό περιβάλλον είναι πάντα μια ευχάριστη έκπληξη για τους ασθενείς και μια πράξη ενθάρρυνσης ουσιαστικής σημασίας. Μπορείτε να επικοινωνείτε με κάποιον ασθενή καλώντας το τηλεφωνικό μας κέντρο (+30 2510 39 22 22) οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας. Ωστόσο θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως καλό είναι να αποφεύγεται η επικοινωνία μεταξύ 12:00 – 13:00 και 18:00 – 19:00 (ώρες σερβιρίσματος γευμάτων και χορήγησης φαρμακευτικής αγωγής) και μεταξύ 21:00 – 07:00 (ώρες κατάκλισης).